MOJ SLATLIŠ za 10 minuta - Zdrava slastica kojoj ne možete odoljeti


E danas od mene jedan slatkiš u zdravijem izdanju 😁😁 dosta sam se natrplala agdali kolača da mi može biti do iduće godine 😂 zato sam smixala na brzaka ovaj slatkiš od stvarčica koje sam imala pri ruci 🙈 

Haj što sam ja njega smixala al što je on ukusaaaannnnn 😱😱😱😱🤤🤤🤤🤤 opisat ne mogu, ili je meni toliko šećer op'o 😂

Lješnjaci, hurme (datulje), cornfleks, kakao i med 👌👌👌👌 ludilo kombinacija. Još kad na sve to dodaš malo čokolade aaaaaaaaaaaaa nema dalje 🔝🔝🔝 

Sve što vam treba je:

 - 1 čaša * cijelih lješnjaka

 - 2 čaše kukuruznih pahuljica (Cornfleks)

 - 1 čaša oguljenih hurmi (datulja)

 - 1 kašika kakaa

 - 2 kašike meda

* Čaša = 150 ml

A ako želite čokoladne onda vam treba:

 - 100 g čokolade

 - 20 ml ulja

 i jači mikser 😁


Kako bi bili sigurni da sve radite kako treba, predlažem vam da pogledate video
👇



Priprema:

U jači blender dodati kukuruzne pahuljice i lješnjake te blendati par sekundi. Ne treba biti mnogo sitno.

Zatim dodati očišćene hurme i kakao. I blendati par minuta da se smjesa sjedinji.

Dodati med , blendati par sekundi i smjesu istresti u jednu posudu.

* Ako nemate blender, sve se može učiniti ručno sitnim sjeckanjem ili tucanjem svih sastojaka i miješanjem po prikazanom redoslijedu 😉

Rukama lijepo sjediniti smjesu i otkidati komadiće veličine po želji i formirati loptice.

Smjesa je jako lijepa da se može fino oblikovati.

Zatim svaki lopticu pritisnuti na dlanu da bi dobili plosnati oblik i kružnim pokretima prstima oblikovati lijepo ivice.

Slatkiš možete jesti i ovako, ali je (po meni) mnogo ukusniji sa čokoladom.

Ako želite slatkiš sa čokoladom. Pomiješajte čokoladu i ulje a zatim je otopite na vama.najlaksi način. Možete na pari, u mikrovalnoj ili jednostavno u lončiću na srednjoj temperaturi.

Zatim svaki slatkiš umočiti par puta u čokoladu, okapati višak čokolade i poredati ih na pek-papir.

Slatkiš staviti u frižider da 10ak minuta kako bi se čokolada brže stegnula i to je to 😁

Možete uživati u svojim zdravim slatkišima 🥰


Nadam se da vam se svidio ovaj recept 💕

Ako ne jeste, slobodno me zapratite na ovom blogu ili na jednom od profila na društvenim mrežama.👇

A možete se i besplatno pretplatiti na moj youtube kanal a na ovom linku 👇

YouTube


Autorsko pravo zadržava ©Kuhanje je zabavno, 2021

Primjedbe