Najbolje tijesto za najmekše vafle / bakine kolače 👌



Godinama sam tragala za dobrim receptom za vafle. 🙈

Htjela sam one prave, mekane, sočne i ukusne, a ne one tvrde kao iz trgovina.

I evo napokon sam ga našla 😅

Definitivno najbolje tijesto za domaće vafle ili bakine kolačiće koje ćete ikada probati 👌 

Ostaju mekani i do 3 dana, naravno ako ih ne ponedete 🤣🤣

Sastojci:

- 3 jaja
- 350 g brašna (3 šolje od 200ml)
- 125 g maslaca
- 250 ml mlijeka
- 80 g šećera (1 šolja od 200 ml ili 5 kašika)
- 1 prašak za pecivo
- 1 vanilija šećera
- 1/2 kašikice soli

Detaljan postupak pripreme možete pogledati ovdje ⤵️


Priprema: 

U jednoj posuti pjenasto umutiti jaja, zatim dodati šećer i ponovo dobro umutiti da se šećer rastopi.

Dodati vanilin šećer, mlijeko i malo soli te nastaviti miksati još malo.

Pomijesato brašno sa praškom za pecivo i postepeno dodavati u smjesu. Nakon polovine dodanog brašna, dodati otopljenu puter te nastaviti dodavati brašno.

Sve dobro izmiješati da nema grudvica a zatim, po želji, dodati koricu limuna.



Aparat za vafle namazati sa piterom ili uljem i zagrijati ga.

Nakon što se aparat zagrijao nasuti smjesu za vafle. Ne previše, kako ne bi iscurilo tokom pečenja. Od prilike 2-3 kašike. Zavisi od modela aparata.

Zatvoriti i peći do željene boje. 

Kod mene je aparat na samogasenje, tako da poslije prvog gašenja moji vafli su gotovi.

A ako se desi da neki ostane bljedunjav, ponovo zatvorim i pečem još par sekundi. 😁


Gotove vafle možete servirati uz razne kreme,voće i sladoled, ali jako su ukusni i sa samim šećerom u prahu 🙈



Nadam se da vam se svidio ovaj recept 💕

Ako ne jeste, slobodno me zapratite na ovom blogu ili na jednom od profila na društvenim mrežama.👇

A možete se i besplatno pretplatiti na moj youtube kanal a na ovom linku 👇

YouTube

Autorsko pravo zadržava ©Kuhanje je zabavno, 2022

Primjedbe