Ja ih zovem RATNE KUGLICE OD KEKSA


Bilo je to vrijeme kada si pazio na svako zrno riže kao na suho zlato, a da ne spominjem ulje, brašno i ostale životne namirnice.. 

Bilo je to vrijeme kada smo igru žmurke na ulici zamijenili brojanjem zvižduka granata u podzemnim skrovištima...

Bilo je to teško vrijeme, bilo je.... I ne ponovilo se nikada nikome...

Ali kao i svako dijete, uvijek bi nađi nešto "svijetlo" u toj tami i skreni misli u pozitivnom smjeru. 

Meni je to bio onaj lanč paket Bog zna iz koje godine🙈 

Najviše sam se veselila onom siru u plavoj konzervi sa malim žutim mišem i onom keksu u veeeelikoj smeđoj limenoj kutiji koji je imao okus svega samo keksa ne 😂😂😂



Te dvije stvari su me činile sretnom, a naročito kad bi nana ili tetka od tih neukusnih paketa pravile nevjerovatno ukusne slastice 😍

Pa možda baš i nisu bile tako ukusne ali meni su tada bile mmmmmmmmmm specijalitet.

Sjećam se dobro tih kuglica 🥰 bile su male kako bi ih bilo što više komada 😂 pravle su se od grubo mljevenog keksa"iz velike smeđe limene kutije", čokolade u prahu i šećera iz lanč paketa, nekog putera koji je bio jaaaakkkkooo oporog mirisa i okusa (ne sjećam se ni odakle nam 🙈) i mlijeka (jer smo hvala Bogu imali tu jednu kozicu😊 ). Valjale su se u kristal šećer jer kokosa nije bilo🤷🏻‍♀️ i što je najbolje ... Odmah su se jele 😂😂


I evo....u sjećanje tih slatkih dječijih dana napravih te "ratne kuglice" ali sa mnooogo ukusnijim sastojcima 😁 vele mi djeca... "Pa mama baš su vam bile ukusne ove kuglice!" Rekoh, "jesu djeco, jesu... Najukusnije 😉"

Sastojci za oko 50ak kuglica:

- 200 g Petit keksa

- 1 kašika kakaa

- 2 kašike šećera ( može i manje zavisno od keksa)

- 100 g putera 

- oko 80-100 ml mlijeka

- šećer ili kokos za valjanje



PRIPREMA:

Keks staviti u jednu vrećicu i istucati ga oklagijom ili čekićem za meso.

Dodati kakao, šećer i sitno izrezan ili narendan puter (može i hladan a može i sobne temperature).

Mijesiti rukom smjesu uz postepeno dodavanje mlijeka. Ja sam dodavala hladno jer je puter bio sobne temperature. Mada mislim da to i ne igra veliku ulogu 😁

U zavisnosti od vrste i krupnoče keksa, trebat će vam više ili manje mlijeka. 

Bitno je potrefiti tu gustoću da se mogu formirati kuglice koje kad ih valjate u šećer ili kokos,ne mijenjaju oblik.

Od smjese formirati kuglice malo većeg lješnjaka (takve su bile prvobitne ali možete vi i veće ) i valjati ih u kristal šećer (ili kokos) i redati na tanjur.


Obzirom da u ratu većinu vremena nije bilo struje a tako ni frižidera, kuglice su se odmah jele 😁😁


Eh, sad je na vama da li da ih "smažete" odmah, ili da ipak odstoje par minuta u frižideru.

Kako god da se odlučite, dobit ćete jednu od najjednostavnijih i najbržih poslastica 😉😎


Nadam se da vam se svidio ovaj recept 💕

Ako ne jeste, slobodno me zapratite na ovom blogu ili na jednom od profila na društvenim mrežama.👇

A možete se i besplatno pretplatiti na moj youtube kanal a na ovom linku 👇

YouTube

Autorsko pravo zadržava ©Kuhanje je zabavno, 2021

Primjedbe