Stare dobre ŠAPE sa ORASIMA ❤️ Recept koji svima uspjeva 👌

Kad sam ovo ljeto bila na odmoru (ako se to odmorom može i nazvati 😁) prvo što sam uradila je bio trk u BiMgo (kako moj mali veli),po modlice za šape 😍😍 .

Ima i ovdje nakih modlica al nije to to.. tražila sam baš one naše, onaj starinski oblik 😁 i uspjela sam. Još se kontam hoću li veće ili manje pakovanje hehe. Sve je bilo super dok nisam došla na aerodrom.

 Ajiiiiiii ja i zaboravila na njih da su mi ostali u džepu od jakne 🙈🙈🙈 a ne, da sam kao svaki normalni čo'jek stavila u kofer 🙈 prođoše koferi, stvari, čovo, dica, ja osta pišćati na vratima. Poskida sve što se dalo skinuti, mislim što su tražili da se skine, al ono opet pišći. Ja jaknu na traku kad ono ..... Puna kesa modlica za kolače. 🤣🤣🤣 Kako smiješno izgledaju na onom skeneru tovbe ko kad stravu saljevaš pa ono smežurano gvožđe ili šta li je već.

Juh, al me bi nešto stid 😬 gledaju oni Tiru-liru između sebe, sam se nasmijaše i mahnuše rukom ko ono "ma bjaaaži". 

Kontam u sebi, sreća pa uze samo modlice, imala sam u planu pola onih mrdžalica za slastice da ponesem 🤣🤣

I eto. Kad su se već toliko navozale red je bio i da se iskoriste. 😊

Imala sam stari recept od jedne divne susjede koji mi je dala još kao tinejdžerki (od srca joj hvala i pokoj njenoj dobroj duši 🙏❤️) i odlučila sam da ga sad iskoristim.

Šape su ispale savršene 😍 svaka je zadržala svoj oblik, tj. ni jedna nije pukla, prhke, slatke i puuuunnneeee oraha 😍😍😍 baš onakve kakve sam i zamišljala i jela kad bi otiđi kod nje kao dijete. 🥰


E za ove slatke šapice potrebno vam je:

Sastojci:

- 250 g putera sobne temperature

- 7 kašika šećera u prahu

- 1 šolja* oraha

- 4 kašike ulja

- 3 šolje brašna

- šećer u prahu za valjanje 


* šolja = 200 ml

Kako bi bili sigurni da sve radite kako treba, predlažem vam da pogledate video 👇

 


PRIPREMA:

Orahe prvo staviti u neku vrećicu ili salveti istucati, tj. usitniti ih 

U jednu posudu staviti puter sobne temperature, dodati šećer i dooooobro izmijesati da se šećer i puter sjedinje.

Zatim dodati ulje i tucane se orahe. Malo izmiješati.

Uz postepeno dodavanje brašna zamijesiti tijesto koje treba da  bude mekše nego kada pravimo lokume.

Modlice za šape...kažu da se ne premazuju ničim jer je u smjesi dovoljno "masnoće",ali ja ih ipak za svaki slučaj malo premažem uljem.

U nauljene modlice utisnuti komad tijesta tako da tijesto ne prelazi Ivice modlica.

Ako želite da vam šape budu tvrđe i punije, onda svaki komad tijesta nekoliko sekundi oblikujte rukama u kuglicu pa zatim utisnite u modlicu.

Modlice sa šapama poredati u pleh za pečenje (paziti da se ne dodiruju jer se tokom pečenja šape napišu pa da se ne bi zalijepile.

Peći ih 40-45 minuta u zagrijanoj rerni na 150°C.

Pečene šape odmah vruće vaditi iz kalupa a to je najlakše uz pomoć vlažne krpe. Ako je potrebno, u krpu staviti modlicu i malo treskati kako bi lakše izašle.

Šape ostaviti da se potpuno ohlade tj. osuše a zatim ih valjati u šećer u prahu.

Ako želite, šape možete spremiti u metalne posude za Kekse ili u neke papirne vrećice, i tako spremljene mogu stajati i to dva mjeseca na suhom i hladnom mjestu.


Nadam se da vam se dopao moj današnji recept ❤️

Ako ne jeste, slobodno me zapratite na ovom blogu ili na jednom od profila na društvenim mrežama.👇

A možete se i besplatno pretplatiti na moj youtube kanal a na ovom linku 👇

YouTube

Autorsko pravo zadržava ©Kuhanje je zabavno, 2021


Primjedbe