ITALIJANSKA PITA (kolač) SA ŠLJIVAMA - Italijanska šljivopita :D

 

Sezona šljiva je uveliko počela. Prave se džemovi, slatka, sokovi, kolači... E nameračila se i ja da pravim šta slatko 😂 nisam dugo 😂
Za sve koji ne vole čitati "romane" recept pogledajte u komentaru nakon objave 😊a dalje slijede "Avanture mame kuharice" 😂😂😂
Naletim ja neki dan na jedan Italijanski recept, nešto kao njihov tradicionalni kolač sa šljivama u reko super ... Kupim ja jednu onu gajbicu haj reko more bit, ostalo sve imam (a prije toga je bila potjera za sirom kroz cijeli grad 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ to ćemo prenoćiti ovaj put 😂).
I tako, prolazili sati a ja nikad da se nakanim.. valjda ovo vrijeme nit će kiša nit sunce, a tako i ja nit bih šta radila a nit bih spavala 🤷🏻‍♀️

I odlučim ja definitivno sutra dan pravim taj kolač. Otvaram frižider..... Aaaaaa.... Nema šljiva 😨 kopam, tražim .... Jok.. otvaram, zatvaranlm, preturam.... Kakvi... U zemlju propale.. ja na balkon kad momci zamezili ko da janjetinu jedu 😱😱😱 ma reko, ostavljajte te šljive dok vas nisam sve pobacala 😤😂 a oni koji onim filmovima kad ufate nekoga na djelu, samo odgurnuše od sebe onu zdjelu i u glas "nismo ništa radili" 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂😂😂 brojim ja šljive ko dukate morel bit za kolača... Bgmi fali jedno 5-6 komada da bi sve bilo tip-top. E nećeš Ines vala, sad ili nikad... trk u kuhinju dok se mali bandit vuče ko čičak na mojoj nogavici 😒 znam da me čeka veselo kuhanje i stvari na sve strane, al ne odustajem 💪 sreća kolač spreman za 5-10 minuta tako da se i nije nešto puno znoja prolilo 😂😂 al zato jeste brašna i ulja po kuhinji 🤦🏻‍♀️ dok ja za ulje on za brašno. Dok ja brašno on ulje ejjjj.... Da me vidi Fadil sad, odbio bi mi i ovo malo plate 😂😂😂

Smutih ja njega, poredah ono jado šljiva što je ostalo i u rernu. Inače ovaj kolač se može prekriti cijeli šljivama što sam i ja htjela al et ne dade mi se 🤷🏻‍♀️😂.

Miriše kuća ko kakva pekara sve mi zazubice rastu. Vidim gotov je. Kaže ohladiti pa posuti šećerom u prahu te servirati uz kuglu sladoleda od vanilije. Ma ajde ba bjaaaaži... Puhni u njega 2-3 puta, pospi šećerom i opleti...





Sastojci: 
- 300 g brašna
- 200 g ricotte 
- 70 g šećera
- 2 kašikice praška za pecivo
- prstohvat soli
- 90 ml mlijeka
- 60 ml ulja
- 1 jaje
- oko 15 komada šljiva
- i puter za premazivanje kalupa



Kako bi bili sigurni da sve radite kako treba, predlažem vam da pogledate video 👇


Priprema:

Šljive oprati i uzdužno prepoloviti (naravno odstraniti košpe :))

U brašno dodati sir, šećer, prašak za pecivo, prstohvat soli i sve malo izmiješati.

Zatim dodati mlijeko, ulje i jaje koje smo prethodno malo umutili.

Rukama zamijesiti tijesti. Ako je tijesto previše suho slobodno dodati malo ulja ili mlijeka.

Kalup omjera 26 cm namazati puterom. 

Uz pomoć oklagije tijesto odmah razvuči na velićinu kalupa i prebaciti u kalup.

Rukama malo oblikovati tj. dotjerati tijesto da bude svugdje iste debljine i poredati polovice šljiva tako da kora bude okrenuta prema gore. 
Prstima malo utisnuti šljive u tijesto.

* Ako želite, možete cijeli kolač prekriti sa šljivama mada ovako mnogo ljepše izgleda :)

Staviti kolač da se peće oko 30 minuta u zagrijanoj rerni na 200°C (gornji-donji grijač)

Pećen kolač ostaviti da se malo ohladi a zatim ga posuti šećerom u prahu.

Po želji možete ga servirati uz kuglu sladoleda ili šlag, a može se jesti i vruć i hladan :D 

Vama na volju.

Pa eto.... nadam se da vam se dopada ovaj vrlo vrlo jednostavni recept i da ćete ga nekada isprobati :D

Puno pozdrava :*


Ako vam se dopao ovaj recept, možete me zaptatiti na mom blogu ili na slijedećim linkovima:


Autorsko pravo zadržava ©Kuhanje je zabavno, 2021


Primjedbe